Komunikat Western Union
Szanowni Państwo,
w ślad za komunikatem Western Union informujemy, że w obecnej sytuacji politycznej
od 1 marca 2022 r. przekazy wysyłane z ROSJI do: ALBANII, ANGUILLI, AUSTRALII, AUSTRII, BELGII, BRYTYJSKICH WYSP DZIEWICZYCH, BUŁGARII, KANADY, CHORWACJI, CYPRU, CZECH, DANII, ESTONI, FINLANDII, FRANCJI, NIEMIEC, GRECJI, WĘGIER, ISLANDII, IRLANDII,WŁOCH, JAPONII, ŁOTWY, LITWY, LUKSEMBURGU, MALTY, HOLANDII, NOWEJ ZELANDII, NORWEGII, POLSKI, PORTUGALII, RUMUNII, SINGAPURU, SŁOWACJI, SŁOWENII, HISZPANII, SZWECJI, SZWAJCARII, TAJWANU, STANÓW ZJEDNOCZONYCH zostały zawieszone we wszystkich kanałach i platformach.
Powód: decyzja biznesowa na podstawie wniosku Centralnego Banku Rosji.
Wszystkie transakcje wysyłane z Rosji będą blokowane przez Western Union.
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt na adres: SPRAWDŹ
Western Union
Western Union to szybkie międzynarodowe przekazy pieniężne.
Zalety usługi:
- niezawodność – Western Union oferuje swoim Klientom międzynarodowe przekazy pieniężne od ponad 160 lat. Dzięki numerowi kontrolnemu każdy przekaz jest monitorowany, co gwarantuje, że pieniądze są wypłacane szybko i wyłącznie osobie upoważnionej;
- szybkość – pieniądze można odebrać już po kilku minutach* od chwili ich wysłania. Western Union, dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii oraz globalnej sieci komputerowej, zapewnia natychmiastowe przekazy pomiędzy 200 krajami i terytoriami na całym świecie;
- wygoda – wysyłający i odbiorcy mogą korzystać z ponad 525 000** punktów Western Union na całym świecie. Wiele z nich otwartych jest siedem dni w tygodniu przez cały rok. Posiadanie rachunku bankowego nie jest wymagane.
Przeznaczenie:
W Polsce przekazy Western Union przeznaczone są dla osób prywatnych i dostępne w obrocie krajowym i międzynarodowym:
- w obrocie krajowym przekazy realizowane są w PLN,
- w obrocie międzynarodowym przekazy realizowane są w PLN,
- wypłaty środków z przekazów w PLN nadanych poprzez Western Union w Polsce lub zagranicą.
* Przekazanie środków może być opóźnione lub usługi mogą być niedostępne w zależności od określonych warunków transakcji, w tym wysłanej kwoty, kraju przeznaczenia, dostępności waluty, kwestii regulacyjnych, wymogów dotyczących identyfikacji, godzin urzędowania placówek agencyjnych, różnic w strefach czasowych, wyboru opcji o późniejszym terminie odbioru. Zastosowanie mogą mieć również dodatkowe ograniczenia. Więcej szczegółów w warunkach przekazów.
** W niektórych krajach wysyłanie pieniędzy nie jest możliwe, Klienci mogą jedynie odebrać przekaz.
Jak wysłać przekaz Western Union?
- Udaj się do najbliższej placówki Banku.
- Wypełnij formularz „Wpłata” oraz zapoznaj się z „Regulaminem usługi przekazu pieniężnego Western Union”.
- Przedstaw ważny dokument tożsamości i opłać przekaz (wysyłaną kwotę przekazu wraz z opłatą).
- Odbierz potwierdzenie wysłania przekazu (z Numerem Kontrolnym Przekazu Pieniężnego MTCN).
- Skontaktuj się z odbiorcą, poinformuj go o szczegółach przekazu (Numerze Kontrolnym Przekazu Pieniężnego MTCN, wysłanej kwocie).
Jak wypłacić przekaz Western Union?
- Udaj się do najbliższej placówki Banku.
- Przedstaw ważny dokument tożsamości oraz przekaż szczegóły przekazu otrzymane od nadawcy (Numer Kontrolny Przekazu Pieniężnego MTCN, spodziewaną kwotę i walutę przekazu, kraj nadania, imię i nazwisko nadawcy).
- Odbierz pieniądze i potwierdzenie wypłaty przekazu.
Western Union obsługiwany jest we wszystkich placówkach naszego Banku.
Więcej informacji na stronie:https://www.westernunion.com/pl/pl/home.html