"Nasz Bank" - bswartkowice.pl

Przejdź do treści
Aplikacja mobilna Nasz Bank
Nowa bankowość na telefon

Aplikacja mobilna Nasz Bank jest wygodną i bezpieczną formą dostępu do Twojego konta bankowego z urządzenia mobilnego np. smartfonu czy tabletu.
Aplikacja umożliwia obsługę rachunków bankowych za pośrednictwem urządzeń mobilnych typu smartfon, tablet. Pozwala na kontrolę Twoich finansów w dowolnym miejscu i czasie. Aby korzystać z aplikacji mobilnej musisz posiadać dostęp do bankowości internetowej (własny indywidualny identyfikator i hasło) oraz włączoną w banku usługę Aplikacji mobilnej.

Niezbędny jest pakiet danych internetowych, ponieważ Aplikacja mobilna łączy się z odpowiednim serwerem przez Internet.

Aplikacja mobilna działa poprawnie na urządzeniu z systemem operacyjnym Android od wersji 5.0.

Zalecana jest zmiana ustawień systemu operacyjnego smartfona: Ustawienia > Aplikacje > Nasz Bank > Aplikacje na wierzchu - opcja powinna być włączona.

Dzięki Aplikacji mobilnej Nasz Bank zyskujesz:
• mobilność – aplikacja mobilna dostosowana jest do urządzeń przenośnych: smartfony, tablety;
• dostępność usług banku z przenośnych urządzeń np. smartfonu, tabletu 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na miejsce i czas;
• wygodę – wygodna kontrola środków na rachunkach;
• mobilną autoryzację dyspozycji składanych w systemie bankowości internetowej;
• satysfakcję korzystania z usług banku.

Instrukcje obsługi aplikacji mobilnej Nasz Bank:


Kliencie,  pamiętaj o bezpieczeństwie,  zabezpiecz swój smartfon przed kradzieżą i nieuprawnionym dostępem!
Film informacyjny - Aplikacja mobilna "Nasz Bank"
BLIK - Łatwe i bezpieczne płatności
Łatwe i bezpieczne płatności Blikiem.
BLIK to metoda płatności oferowana przez Bank przy współpracy z Polskim Standardem Płatności z wykorzystaniem kodów cyfrowych.

BLIKIEM można płacić za zakupy w sklepach stacjonarnych i internetowych, wypłacać gotówkę z bankomatów oznaczonych znakiem BLIK oraz przy użyciu funkcji cashback w terminalach płatniczych. Bank realizuje przelew dzięki powiązaniu numeru telefonu z rachunkiem odbiorcy.

Płatności BLIK są akceptowane tylko na terenie Polski w bankomatach i terminalach płatniczych POS, które są oznakowane znakiem towarowym BLIK.
 
W celu korzystania z usługi BLIK, użytkownik musi mieć zainstalowaną aplikacje mobilną Nasz Bank na swoim urządzeniu mobilnym. Aby dokonać płatności BLIKIEM należy wygenerować w aplikacji 6-cyfrowy kod BLIK i w zależności od rodzaju dokonywanej operacji, należy go wprowadzić:
 
  • w terminalu (POS),
  • w bankomacie,
  • na stronie internetowej,
     
a następnie zatwierdzić transakcję w aplikacji mobilnej Nasz Bank - wygenerowany kod BLIK jest ważny 2 minuty.
Załóż rachunek w Banku Spółdzielczym w Wartkowicach, włącz smartKARTĘ w aplikacji mobilnej, wpłacaj i wypłacaj bezdotykowo z bankomatu!
Bank Spółdzielczy w Wartkowicach z siedzibą w Wartkowicach 99-220 Wartkowice, ul. Targowa 12, wpisany przez Sąd Rejonowy w Łodzi XX Wydział Krajowego Rejestru Sądowego do rejestru przedsiębiorców w Krajowym Rejestrze Sądowym za nr 0000117250, NIP:8281011234, REGON:000502948, Bank Spółdzielczy w Wartkowicach podlega nadzorowi
Komisji Nadzoru Finansowego
CODE SWIFT: GBWCPLPP
Wróć do spisu treści