Funkcjonalność urządzenia:
- tradycyjne wypłaty z rachunku;
- wpłaty bezpośrednio na rachunek Klienta (wpłacona kwota jest natychmiast widoczna na rachunku i możliwa do wykorzystania np.: w innych bankomatach, kasach banku lub w bankowości elektronicznej);
- sortowanie jakościowe i ilościowe banknotów – Klient nie musi układać banknotów nominałami;
- uzyskanie informacji o dostępnych środkach;
- komunikaty głosowe dla osób niedowidzących.
Aby korzystać z nowych funkcjonalności, należy aktywować usługę „Mój Rachunek” w bankomacie. Opcję uruchamia się samodzielnie i jednorazowo.
Jak aktywować usługę „Mój rachunek”?
- Po włożeniu karty do bankomatu i wybraniu języka polskiego należy wprowadzić PIN.
![](images/01.jpg)
- Po wejściu w „dostępne operacje” należy wybrać funkcję „Odblokuj PIN”.
![](images/02.jpg)
3. Następnie w widocznym ekranie wybieramy opcję „POTWIERDZENIE - EKRAN”